zondag 30 januari 2011

Hallo en welkom allemaal!


Hallo hobby-maatjes,

Sinds vandaag wil ik deze blog gaan gebruiken om mijn creaties hier te laten zien.
Op mijn andere blog kun je mijn poppenhuizen &miniaturen die ik ook allemaal zelf maak bewonderen;

Van mijn hubbie heb ik een Scor-pal voor mijn verjaardag gekregen.
En sindsdien ben ik ook helemaal verslaafd van het maken van doosjes.

Samen met mijn buurvrouw heb ik een aparte hyves-pagina aangemaakt,
waar we onze doosjes tegen een geringe vergoeding verkopen.
http://kadoosjes.hyves.nl/
Ik wil je dan ook uitnodigen om eens te komen kijken en hopelijk mogen we je ook als lid ontvangen!
                                                                                                                                                                                   
Verder hoop ik veel van jullie te mogen leren op het gebied van scrapkaarten en de prachtige stempels die jullie gebruiken en zo mooi kunnen inkleuren.
Ik wil deze techniek dan ook graag uitproberen.
 
Graag tot een volgende keer!
 
Knutselgroetjes,
 
Marleen




Knutselgroetjes,
Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten